Časté dotazy (FAQ)

Kinezilogické páskyKT TAPE

KT TAPE® je uznávaným lídrem v oblasti léčby bolesti a úrazů souvisejících se sportem. Posláním společnosti je vyvíjet průlomová řešení, která pomáhají sportovcům podávat nejlepší výkony.
Zobrazit více
Kinezilogické tejpy

Kdy použít hřejivou a kdy chladící terapii?

Terapie horkem a chladem je léty prověřená metoda léčby bolesti a zánětu. Obě procedury se používají samostatně nebo střídavě a přinášejí různé výhody v závislosti na typu a fázi zranění. Terapie chladem pomáhá snižovat zánět, otok a bolest. Působí tak, že stahuje cévy, čímž zpomaluje průtok krve do poraněné oblasti. To je obzvláště užitečné v prvních 24 až 72 hodinách po zranění, jako je výron, namožení nebo pohmoždění. Tepelná terapie zvyšuje průtok krve, uvolňuje svaly a zlepšuje pružnost. Je ideální pro zklidnění chronické bolesti, svalové ztuhlosti a napětí souvisejícího se stresem. Teplo se obvykle používá po odeznění počátečního zánětu.

Kdy použít tejp a kdy ortézu?

Kineziologická páska je nejlepší pro: Mírnou podporu při zachování plného rozsahu pohybu, snížení otoku, pohmoždění nebo zánětu a jako podpora neuromuskulární zpětné vazby (pomáhá správné aktivaci svalů). Sportovce, kteří potřebují dynamickou podporu během výkonu. Dále pro krátkodobá, lehká zranění nebo přetížení svalů.

 

Ortéza  je nejlepší pro: Středně těžká až těžká zranění (např. natržení vazů, nestabilita kloubu), pooperační nebo poúrazovou rekonvalescenci, kdy poskytuje mechanickou podpora a omezení pohybu. Využívá se pro stavy jako podvrtnutí, zánět šlach nebo artritidu.

Zboží chci vyměnit za jinou velikost

V případě, že vám zboží nesedí a chcete ho vyměnit za jinou velikost, zašlete nám ho prosím zpět v originálním obalu a s příslušnými visačkami. Do balíku vložte vyplněný příslušný formulář, který najdete zde. Jakmile zboží obdržíme, budeme vás kontaktovat přes e-mail a pošleme vám peníze zpět na účet.

Nedorazil mi e-mail potvrzující moji objednávku

Automatické e-maily dostanete hned po odeslání objednávky, kde vás informujeme, že vaše objednávka byla přijata do systému a bude brzy zpracována. Jamile vaši objednávku vyřídíme a předáme dopravci, obdržíte od nás e-mail s touto informací a následně také od dopravce, který vám sdělí, kdy vám bude zásilka doručena a kde můžete sledovat její cestu k vám.

Zobrazit více

Dotazy k nákupuProč nakupovat právě u nás?

V našem e-shopu nabízíme produkty, které máme skladem nebo na objednávku. Jelikož jsme také oficiálním distributorem nabízených značek, najdete u nás jejich nejširší nabídku.
Nakupovat
Florbalové hole
Nabízíme kompletní kolekce prodávaných značek a snažíme se o maximální servis a pohodlné nakupování našich zákazníků. Při nakupování s námi nemusíte opustit pohodlí svého domova a můžete přitom vybírat ze široké nabídky a zajistit si dodání zboží na jakoukoli adresu v České republice a vybrané adresy do zahraničí. Pokud se bojíte, že vám zboží nebude sedět nebo si ho chcete před zaplacením prohlédnout, můžete tak učinit přes osobní odběr na prodejně nebo v našem velkoobchodě.

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete kartou on-line nebo hotově při převzetí zásilky či osobním odběru na prodejně. Přijímáme platební karty Maestro, MasterCard a Visa.

Posíláte zboží také do zahraničí?

Ano, zasíláme do zemí EU.

Nedorazil mi e-mail potvrzující moji objednávku

Každou objednávku zpracováváme v pracovní dny mezi 8 a 17 hodinou. Systém automaticky odesílá informativní e-mail na uvedenou adresu ihned po vložení objednávky do systému. Pokud Vám žádný nedorazil, zkontrolujte si prosím nevyžádanou poštu ve vaší e-mailové schránce. Pokud ani tam zprávu nenajdete, napište nám na info@florbalexpert.cz nebo volejte +420 775 227 209.

Kde a kdy získám informaci o své objednávce?

Automatické e-maily dostanete hned po odeslání objednávky, kde vás informujeme, že vaše objednávka byla přijata do systému a bude brzy zpracována. Jamile vaši objednávku vyřídíme a předáme dopravci, obdržíte od nás e-mail s touto informací a následně také od dopravce, který vám sdělí, kdy vám bude zásilka doručena a kde můžete sledovat její cestu k vám.

Jak mám postupovat, když chci zboží vrátit?

Na vrácení zboží máte lhůtu 30 dní od obdržení zásilky. Pokud vám zboží nesedí nebo z jiného důvodu nevyhovuje a chcete ho vrátit, není problém, jen ho prosím zabalte do originálního obalu i s příslušnými visačkami. Do balíku nezapomeňte přiložit vyplněný formulář Odstoupení od kupní smlouvy, který najdete na stránce Vrácení / výměna.

Zboží chci vyměnit za jiné

V případě, že vám zboží nesedí a chcete ho vyměnit za jinou velikost, zašlete nám ho prosím zpět v originálním obalu a s příslušnými visačkami. Do balíku vložte vyplněný příslušný formulář, který najdete zde.  Na e-shopu vytvořte novou objednávku, zvolte platbu na dobírku (v případě odlišné ceny vám peníze vrátíme nebo je doplatíte právě dobírkou). Do poznámky napište "výměna" a číslo předchozí objednávky. Jakmile k nám  zboží dorazí, zašleme vám obratem nové.
Nakupovat

Nenašli jste odpověď
na Váš dotaz?

Nechte si poradit od našich expertů.

 
ZPĚT DO OBCHODU